loading...
بهترین و بزرگترین و فوی ترین سایت طراحی
reza بازدید : 34 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (5)

 

من و امیر برای شما طراحی میکنیم.هدر و لگو و قاب و... شما در ماه 5 درخواست بدید انجام میدیم اما اگر بیشتر بدید متاسفانه انجام نمیدیم.ما تا چند ماهی برای شما عزیزان رایگان طراحی میکنیم.این پست ثابت است و مطلب ها و طراحی ها زیر این پست نمایش داده میشوند

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر پوریا در تاریخ 1392/04/05 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

سلام من یک بنر می خواستم مثل ای دقیقا مثل ای ولی ادرسه وب خودم را نوشته باشدهروقت اماده شد در قسمت نظرات وبم اعلام کنید باتشکر

لینک بنر : http://uploadtak.com/images/w2943_amwwe.gif
پاسخ : این وب دیگه طراحی انجام نمیده

این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/04/05 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

سلام.درخواست بدین تا فردا یا 3 ساعت دیگر براتون بسازیمشکلک

این نظر توسط ارش در تاریخ 1392/04/05 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

سلام یک قاب عکس خیلی خوشگل می خواستم لطفا سریع درس کنیـــد
پاسخ : حتماااااااااااا

این نظر توسط سید محمدرضا موسوی در تاریخ 1392/04/04 و 1:52 دقیقه ارسال شده است

با سلام .

از وبسایتت خیلی خوشم اومد ولی یه نقصی داره . اینکه قالب اختصاصی نداره اگر قالب مجانی واقعا مجانی خواستی بیا به سایت من و از طریق نظرات وب درخواسنت خود را ثبت کن .

باور کن چون حقیقت داره . امتحانش مجانیه.

http://www.alfadl.rzb.ir

09100784221 موسوی

این نظر توسط امیر پوریا در تاریخ 1392/04/04 و 0:31 دقیقه ارسال شده است

سلام من یک بنر می خواستم با ادرس سایت خودم و نوشته شده باشد بروز ترین سایت رستلینگ باتشکر
هروقت اماده شد در قسمت نظرات وبم اعلام کنید
پاسخ : بله حتما


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 2,262